Handelsbetingelser
Nordic Home Livings juridiske navn er Homeliving ApS
CVR: 42794082
ADRESSE
Homeliving ApS
Marielyst Strandvej 38A
4873 Væggerløse
Denmark
kundeservice@nordichomeliving.dk
BETALING
Homeliving ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard samt MobilPay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Homeliving ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
LEVERING
Homeliving ApS leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Vi sender til hele Danmark, men ikke Færøerne, Grønland og udlandet.
FRAGT
Vi tilbyder fragtfri levering til pakkeshop, hvis dit køb er over 600,- ellers koster fragten DKK 49,-
PRISER
Hos Nordic Home Living tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Vi forbeholder os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte/udgåede varer. Alle vores priser er angivet i Danske Kroner DKK og er incl. moms.
REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikationsfejl.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Homeliving ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
kundeservice@nordichomeliving.dk
Homeliving ApS
Marielyst Strandvej 38A
4873 Væggerkøse
REFUSION
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
FORTRYDELSESRET
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du som kunde selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og ej heller pakker som er sendt til pakkeshops.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@nordichomeliving.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
KLAGEMULIGHEDER - OVERSIGT OG LINKS:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop eller vores fysiske butik, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk